Wednesday, February 10, 2016

فناوری اطلاعات و فرآیندهای کسب و کار

منابع مختلف نوآوری وجود دارد. آن نتیجه تلاش تمرکز توسط طیف وسیعی از عوامل مختلف اتفاقی یا نتیجه ی شکست سیستم عمده می تواند رخ دهد.

به گفته پیتر دراکر فاطمه منابع عمومی نوآوری های مختلف تغییرات در ساختار صنعت در ساختار بازار در جمعیت محلی و جهانی در ادراک انسانی خلق و معنی مقدار دانش علمی در حال حاضر در دسترس، و غیره هستند.
مدل های اصلی از سه مرحله از روند تغییر فن آوری

در مدل خطی ساده ترین نوآوری به طور سنتی به رسمیت شناخته شده منبع تولید کننده نوآوری است. این است که در آن عامل (شخص و یا کسب و کار) را به منظور فروش نوآوری innovates.

یکی دیگر از نوآوری، در حال حاضر به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شدن، نامهٔ نوآوری است. این است که در آن عامل (شخص یا شرکت) توسعه نوآوری برای استفاده شخصی خود نمایند (شخصی یا خانه) چون محصولات موجود نیازهای خود را برآورده. اقتصاددان MIT Eric Hippel فون نامهٔ نوآوری به عنوان تا حد مهم و حیاتی در کتاب کلاسیک خود را بر روی موضوع منابع نوآوری را شناخته است. [16]

رباتیک مهندس یوسف فاطمه Engelberger ادعا میکند که نوآوری نیاز به تنها سه چیز:

نیاز به رسمیت شناخته شده،
افراد صالح با تکنولوژی مربوطه و
حمایت مالی. [17]

با این حال، فرایندهای نوآوری معمولا شامل: شناسایی مشتری نیاز دارد، روند کلان و اجتماعی، توسعه اختیارات و پیدا کردن حمایت مالی.

مدل کلاین مرتبط با زنجیره ای از نوآوری [18] تاکید بر نیازهای بازار بالقوه به عنوان درایور فرایند نوآوری قرار می دهد و حلقه بازخورد پیچیده و اغلب تکرار شونده بین بازاریابی طراحی فنی و R&D توضیح می دهد.

نوآوری در کسب و کار از بسیاری جهات با توجه زیادی در حال حاضر با توجه به رسمی تحقیق و توسعه (R&D) برای "دستیابی به موفقیت نوآوری" به دست آورد. R&D خار در ثبت اختراعات و نوآوری های علمی دیگر که منجر به رشد در زمینه هایی از قبیل صنعت و پزشکی و مهندسی و دولت کمک کند. [19] با این حال، نوآوری تغییرات کمتر رسمی بر عملکرد از طریق تبادل و ترکیبی از تجربه حرفه ای و بسیاری از راه های دیگر را طراحی نمود. نوآوری های رادیکال و انقلابی تر تمایل به ظهور از R&D, در حالی که نوآوری های افزایشی بیشتر از عمل ظهور ممکن است اما بسیاری از موارد استثنا که به هر یک از این روند وجود دارد.

فناوری اطلاعات و فرآیندهای کسب و کار و سبک مدیریت تغییر اقلیم کار به نوآوری مطلوب مي شود. [20] به عنوان مثال، نرم افزار شرکت ابزار Atlassian فصلنامه "ShipIt روز" که در آن کارکنان در هر چیزی مربوط به محصولات این شرکت کار ممکن است انجام. [21] گوگل کارکنان کار بر روی پروژه های خود را 20 درصد از وقت خود را (شناخته شده به عنوان Innovation Time Off). هر دو شرکت به عنوان منابع مهم برای محصولات جدید و ویژگی های این فرآیند های پایین به بالا می رود.

یک عامل مهم نوآوری شامل مشتریان به خرید محصولات و یا خدمات با استفاده از. در نتیجه، شرکت ممکن است ترکیب کاربران در گروه های متمرکز (کاربر محور رویکرد)، از نزدیک با اصطلاح کاربران سرب (سرب کاربر رویکرد) کار و یا کاربران ممکن است محصولات خود را خود را وفق دهند. روش کاربر سرب بر نسل ایده مبتنی بر کاربران منجر به توسعه نوآوری دستیابی به موفقیت است. تو بهم پروژه سیستم حمل و نقل در سطح اروپا بايد استخدام چنین کارگاه های آموزشی. [22] با توجه به این نوآوری کاربر نوآوری زیادی توسط کسانی که در واقع پیاده سازی و استفاده از تکنولوژی و محصولات را به عنوان بخشی از فعالیت های عادی خود را انجام می شود. در بسیاری از زمان کاربر نوآوران برخی از رکورد شخصی آنها انگیزه. گاهی کاربر نوآوران ممکن است تبدیل به کارآفرینان فروش محصول خود را و آنها را به تجارت نوآوری خود مبادله برای نوآوری های دیگر را انتخاب کنید یا آنها ممکن است اتخاذ شده توسط تامین کنندگان خود را. امروزه، آنها نیز ممکن است انتخاب آزادانه آشکار خود نوآوری با استفاده از روش های مانند باز منبع. در چنين شبکه نوآوری کاربران و یا جوامع کاربران بیشتر می تواند توسعه فن آوری و معنای اجتماعی خود را دوباره اختراع. [23] [24]

1 comment:

  1. I came across your blog through a post on slashdot. I took a look at your profile and noticed that we went to the same university. I was 2 classes behind you. Not sure if you remember me or not, but we meet in the studio class in the stetson college. hope you are doing well.

    ReplyDelete